Tuesday, March 29, 2011

episode 8 : HAZIRA JAN ABDUL HAMID

post kali ini lain dari yang lain sedikit kerana bukan post pasal diri aku..post kali ini aku ingin memperkenalkan satu watak dalam season ALAMANDA KENANGAN TERINDAH iaitu HAZIRA JAN ABDUL HAMID atau lebih ganas disapa dengan panggilan GG..

di awal perkenalan aku dengan GG,aku beranggapan bahawa GG ini seorang yang garang serta sombong serta bajet diva :)
tp 1st impression was always wrong..GG ternyata tidak seperti yang aku sangkakan kerana GG jauh lebih teruk...GG suka membuli serta memukul orang yang lebih lemah dari dia(aku tidak pernah dibuli atau dipukul GG sebab aku lagi kuat dr GG) :)

tapi GG kawan yang baik,GG sering menjadi peguam syariah aku yang tidap pernah jemu memberi nasihat yang berguna..GG juga menyimpan rahsia aku yang tidak boleh diketahui oleh sesiapa pun

anda semua boleh berjumpa dgn GG di FB ----> Hazira Jan Abdul Hamid
anda juga boleh follow blog GG di ----> http://gghamid.blogspot.com/

GG aku dah post cerita pasal kau,giliran kau pulak..FASTER !!
:)

P/S:kan bagus kalau ak betol2 masked rider kabuto

4 comments:

  1. pehh , haha ! thanks acap . nmpk sgt kau buat dgn iklas kannnn ? HAHA ! heyy , mane gambar aku ??

    ReplyDelete
  2. aik..bole plak mcm tu..aku nk jgk wei..review pasal aku plak.. hehehe

    ReplyDelete
  3. gg: sory lah ak lupa ltak pic..
    serius ak buat dgn ikhlas...SERIUSLY..

    ched:ang buat dulu review pasal aku..baru ak buat pasal ang..
    :)

    ReplyDelete