Saturday, April 23, 2011

episode 11 : RUNSING !

haish..
orang lain tengah sibuk memikirkan tentang final exam..aku plak dah runsing memikirkan tentang semester hadapan,GILA ADVANCE AKU NIH !
..macam-macam yang agenda yang bermain di fikiran aku,
tetapi aku ingin membuat spesifikasi kepada masalah kegemaran aku..
:)

semester baru bermakna belajar benda baru(kalau lulus semua subjek),rumah baru dan paling penting OUTFIT BARU :)

macam-macam yang ingin dibeli,daripada hujung rambut hingga hujung kaki..
cetusan idea ini bermula dengan kunjungan terakhir aku ke QUENSBAY minggu lepas..

1. JAM TANGAN
aku dan amirul telah secara serentak tertarik dengan seutas jam tangan ARMANI EXCHANGE yang bernilai ratus ratus dan ratus ringgit..
memang terbaik la jam tuh..kira idaman hati gila-gila lah !
aku dan amirul ada menyimpan harapan untuk memiliki jam tangan tuh.

2. SUNGLASS
kali ini aku dan amirul sekali lagi terpaku melihat sunglass ARMANI EXCHANGE.
mungkin sekarang ni musim ARMANI EXCHANGE cari mangsa agaknya :)
pergh serius memang kacak bergaya kalau aku menggayakan sunglass tuh.

3. KASUT
haish yang ini dah macam menjadi kewajipan bagi setiap semester untuk aku.setiap awal semester aku akan menghabiskan duti untuk sepasang kasut,,
entahlah mungkin dah jadi hobi aku mengumpul kasut..dan kasut yang menjadi idaman aku semestinya ONITSUKA TIGER(kegemaran aku) !
kali ini berwarna BIRU pula !

4. HANDPHONE
yang ini agak mengarut la kan,baru ja tukar phone takkan nak tukar lagi..tapi tidak salah kalau menyimpan harapan.
sasaran aku adalah BLACKBERRY !
mana-mana model pun aku tidak kisah janji BB !

Yang ini antara yang aku mensasarkan untuk belil lah,,tapi baju pulak semestinya akan dibeli,tidak perlulah aku senaraikan dalam senarai aku nih..bila-bila pun akan beli baju..
aduh..rambang mata gila kalau ke mana-mana mall huhu..

DUIT OH DUIT~

P/S:kan bagus kalau ak betol2 masked rider kabuto


No comments:

Post a Comment