Wednesday, June 15, 2011

episode 14 : TETAP SAMA !

sudah dua tahun di UiTM MERBOK...tetapi UiTM SHAH ALAM tetap di hati...
SINI kawan-kawan ramai,ada yang baik ada yang jahat..TETAPI kawan tetap kawan...kawan-kawan diSANA tak akan dilupakan..sedikit pun tak lupa..

selepas dua tahun,tetap orang yang sama juga masih BERTAKHTA di hati..tetap yang sama !
susah dan sukar juga untuk menjajah hati MOHAMMAD ASYRAF..ramai gadis yang cantik tetapi manakan setanding dengan TUAN PUTERI seorang.

dalam minggu ini, aku asyik fikirkan TUAN PUTERI..sudah dua tahun tidak bersua muka..tetapi aku yakin TUAN PUTERI kekal paling cantik !
perkara yang sering bermain dalam fikiran aku,pasti segalanya berbeza jika aku tidak dibuang dahulu..
MENYESAL !

minggu ni aku ada berhubung dengan TUAN PUTERI tetapi rasa rindu tetap tak hilang..
RUNSING ! RUNSING !

kadang kadang masked rider juga perlukan pertolongan.TUAN PUTERI,please help me......


P/S:kan bagus kalau ak betol2 masked rider kabuto

No comments:

Post a Comment