Friday, July 1, 2011

episode 15 : WAYANG,WAYANG DAN WAYANG

semester baru sahaja memasuki minggu ke-5 tetapi sudah berjuta movie menjadi tontonan aku dan rakan-rakan...bermula dengan:

KL GANGSTER
Bersama dengan rakan serumah iaitu Ahmad Faris,Naqib dan Amar Aizat..full kot terpaksa la duduk di seat depan..tapi ok la jugak seat depan di VILLAGE MALL tidak menghampakan..sekali bagaikan tidak memadai untuk menikmati kepuasan filem ini,aku dan rakan menonton dua kali..kali ini turut hadir memberi sokongan kepada industri filem tempatan adalah Yan,Bulu,Wan dan Panau.

SUPER 8
Antara movie yang sangat mengecewakan dari segi jalan cerita yang sudah boleh di agak..aku menonton di ALOR STAR MALL bersama Cik Nadia Abdullah :)

GREEN LANTERN
Keesokan hari selepas menonton SUPER 8 bersama Cik Nadia Abdullah..aku,Syaerul,Nisa,Ali,Ezad,Aina dan Dude menonton filem ini pula..PERGH !!!
memang best gila cerita ni..siapa tak tengok memang rugi gila..
SELAMAT PENGANTIN BARU kepada abg Fairee..
*sebelum tengok GREEN LANTERN kami makan kenduri dekat rumah Fairee dulu :)

DYLAN DOGG
Cerita ini aku tengok dengan Naqib dan Fiqa..boleh tahan la cerita ni..panggung yang menjadi pilihan kami kali ini VILLAGE MALL..

KUNG FU PANDA 2
Untuk filem ini aku da Fiqa merantau jauh sedikit sebab Fiqa nak shooping handbag dan kasut..
SUNWAY CARNIVAL MALL...maca biasalah kalau filem Jack Black confirm2 lawak kan :)
Fiqa tak beli pun kasut dan handbag.tak ada yang berkenan di hati la kot...OTW balik sinngah TESCO Fiqa beli kerang :) :)

RASUK
Mula mula macam malas nak tengok cerita ini tapi selepas didesak Syaerul dan Nisa..terpaksa la tengok jugak :)
ok la juga filem Melayu sekarang ini,takda la merepek sangat..seram la jugak

TRANSFOMERS 3
Filem yang di nantikan sepanjang tahun 2011...
aku menonton cerita ini bersama Akmal Hijjaz,Amira Arlena dan Cik Fatihah..sekali lagi aku terpaksa merentas lautan untuk ke GURNEY PLAZA :)
niat dihati nak menonton in 3D tetapi tiket sudah habis :(
2D pun ok la jugak..MEMANG TERBAIK la kan cerita nih..Optimus Prime cool gila2 kot..terasa nak jadi robot untuk beberapa minit :)
manusia memang tak pernah puas..MEMANG BETOL statement itu..sebab tu aku tengok sekali lagi semalam bersama AG dan Naqib..kali ini 3D bai !!
rasa macam Optimus Prime pegang aku kot hehe...

duit pun banyak habis untuk wayang..
MAMA bank in la duit :P

P/S : kan bagus kalau ak betol2 masked rider kabuto

No comments:

Post a Comment