Sunday, August 14, 2011

episode 18 : KHALIDA RAZALI (A NEW BEGINNING)

Norkhalida binti Razali atau lebih mesra disapa dengan panggilan DORA dikalangan rakan-rakan..termasuklah aku yang gemar merujuk nama dia dengan watak DORA THE EXPLORER..

Bukan saja-saja atau suka-suka aku update blog kali ini dengan menceritakan tentang DORA..tetapi dalam post kali ini aku akan menceritakan tentang betapa pentingnya watak DORA dalam hidup aku sekarang...

Sudah setahun aku mengenali DORA..DORA seorang yang ceria,baik,kelakar dan agak sporting bagi aku..selain itu DORA juga berkongsi minat yang sama dengan aku iaitu minat yang mendalam terhadap MANCHESTER UNITED ..tetapi bukan itu sahaja yabg menjadi persamaan antara kami berdua..kedua-dua kami mempunyai sejarah relationship yang suram ..

Diam tak diam sudah setahun lebih aku dan DORA berkongsi cerita dan nasib yang lebih kurang sama...TETAPI

pada petang 10/8/2011 segala galanya berubah kerana kami masing-masing menyedari yang kami saling menyayangi sesama sendiri lebih dari seorang kawan..dan aku dengan tergagap-gagapnya telah "melamar" DORA :D

aku tidak pernah berasa sebegini berterima kasih terhadap celcom,,tetapi kali ini aku ingin berterima kasih keatas 7 hari percuma panggilan dan mesej yang dihadiahkan celcom..dapatlah aku berbual lama dengan DORA dan memberi peluang kepada aku untuk mengenali DORA dengan lebih rapat..baru aku sedar yang aku sangat sangat sayang akan DORA ..aku tidak sanggup melihat DORA dimiliki orang lain ..lantas aku segera bertindak pantas ..dan sekarang kami berdua hidup bahagia bersama :D
*ayat cerita fairy tales

I LOVE YOU SO MUCH DORA

..nantikan "prequel" kisah seorang masked rider dan dora ini dalam post yang akan datang :)

P/S : kan bagus kalau ak betol2 masked rider kabuto

No comments:

Post a Comment