Tuesday, August 16, 2011

episode 19 : KHALIDA RAZALI (THE ORIGIN)

Satu hari seperti hari-hari biasa,aku on facabook seperti kebiasaannya..tengok tengok comment ..selepas itu secara tidak sengaja,aku nampak DORA online,aku pun "poke" lah DORA..
and then aku tengok,ehh ada respon la la wey hehe..lepas tu "poke" lagi...

asyik "poke" saja an..tak boleh jadi ni,lalu aku pun mengambil keputusan untuk IM dia...dia reply la weh :D
setelah seharian bergurau senda..
kejap KASHAH, kejap AYU...
aku pun memberanikan diri untuk meminta number phone dari DORA..

PERGH !!!
DORA kasi kot number dia..macam tak percaya kot :)

Mula mula "poke" selepas itu IM..disusuli dengan proses bertukar tukar number phone..
begitu rapi dan tersusun kan plot perkenalan aku dengan DORA
selama setahun lebih DORA menjadi tempat aku untuk menceritakan sebarang masalah..baru aku sedar yang aku orang paling bertuah kerana memiliki DORA...
mulai sekarang aku cuba sedaya upaya aku untuk menemani DORA ke mana sahaja DORA akan explore..sebab DORA THE EXPLORER :)

I LOVE YOU SO MUCH BABY :)

P/S : kan bagus kalau ak betol2 masked rider kabuto

2 comments: