Friday, November 11, 2011

episode 20 : PENGORBANAN

Minta maaf kerana sudah lama tidak mengupdate blog yang HEBAT ini,daripada tidak mempunyai masa kerana sibuk dengan final examination hinggalah kepada server internet yang down..
BUKAN SENANG hendak menyelenggara "jika aku Masked Rider" ini..

Ramai orang yang excited dengan tarikh 11/11/11...Tetapi bagi aku ianya hanya sekadar tarikh biasa,mungkin juga kerana 10/11/2011 lebih membawa makna kepada aku kerana ia menandakan genap sudah 3 bulan hubungan yang telah aku jalinkan bersama DORA THE EXPLORER OF MYHEART :)

Menjalinkan hubungan benda yang bukan mudah tetapi untuk mengekalkan hubungan itu adalah benda yang lebih sukar.

Aku sedar aku bukan orang yang tepat untuk bercakap berkenaan hubungan ini kerana aku tidak lekang daripada melakukan kesalahan demi kesalahan.Mujurlah DORA seorang yang faham dan menerima segala kelemahan yang aku ada ini.
Aku diberitahu sekadar kata-kata sayang tidak cukup untuk membuktikan perasaan kita,tetapi kita harus menunjukkan usaha kita itu dengan perbuatan kita bak kata CM Punk,"action speak louder than word"

Tetapi bagi aku sendiri perbuatan juga tidak cukup,hanya PENGORBANAN dapat membuktikan perasaan sebenar,..
KHALIDA RAZALI,untuk awak saya sanggup melakukan satu pengorbanan untuk awak..Mungkin awak tidak akan sedar tetapi suatu hari nanti awak akan tahu juga :)

I LOVE YOU SO MUCH DORA !


P/S : kan bagus kalau ak betol2 masked rider kabuto

No comments:

Post a Comment