Saturday, September 29, 2012

episode 21 : REBIRTH

Hampir setahun aku tidak menulis , aku sendiri tidak ketemu alasan mengapa aku tidak lagi menulis .
tiada guna aku terus menekan diri mencari jawapan mengapa aku tidak menulis lagi .Apa yang penting aku kembali menulis .Bermula episode 21 ini , aku akan mencuba sedaya upaya untuk menulis topik yang lebih menarik . Aku akan mula menulis something yang lebih kepada MOHAMMAD ASYRAF .

Pernahkah anda semua merasakan diri anda berbeza daripada orang lain ? maksud aku completely berbeza daripada yang lain .
aku sentiasa merasakan diri aku berbeza daripada semua orang, diatas alasan yang aku sendiri tidak pernah ketahui atau fahami .Adakah aku sememangnya terlalu istimewa ? adakah aku lebih baik dari yang lain ?

Diatas alasan yang tidak pernah aku fahami,aku percaya 100% yang aku sememangnya lebih baik daripada semua orang .
I AM THE BEST IN THE WORLD .
aku sentiasa merasakan aku adalah yang terpilih , terpilih untuk melakukan apa tidak aku ketahui hingga sekarang .
adakah terpilih untuk menjadi MASKED RIDER ?
adakah aku THE CHOOSEN ONE ketika Zombie Apocalypse ?

Dari segi naluri aku sendiri,aku merasakan yang aku akan menjadi titik tolak perubahan kepada kehidupan manusia .
Setiap malam sebelum tidur perkara ini akan sentiasa berlegar didalam kotak pemikiran aku dan kadang kadang hingga ke pagi aku memikirkannya .Adakah benar apa yang aku rasakan ?
Tetapi apa yang pasti, aku sememangnya THE BEST IN THE WORLD .
sebab apa aku begitu pasti ?
sebab aku adalah MOHAMMAD ASYRAF

P/S:kan bagus kalau ak betol2 masked rider kabuto

No comments:

Post a Comment