Tuesday, February 1, 2011

episode 4 : ALAMANDA KENANGAN YANG TERINDAH (PART 2)

dalam post kali aku akan crita macam mana aku kenal dengan PUTERI HANG LI PO..dan macam mana aku boleh terpaut..

pada suatu petang yang hening,aku bertungkus lumus untuk iron baju aku..alahai bengangnya,maklumlah 1st time iron baju sendiri..setelah 30minit mencuba dan sehelai baju pun masih susah untuk diiron aku terus give up..tiba2 aku terpikir nak cari orang yang buat servis iron baju..aku pun terus text FATEEN OTHMAN(sorry kalau salah spelling) iaitu classmate aku,,aku ada num phone dia ja time tu..dia cakap BUDAK RUMAH dia ada yang buat servis tu...SETTLE PROBLEM AKU haha..

start hari tu,setiap hari ahad aku akan hantar baju ke rumah fateen..setelah beberapa minggu aku hanya berurusan dengan fateen sahaja,,tanpa mengetahui identiti sebenar PENGGOSOK BAJU aku..misteri gila kan hehe..pastu ada 1 hari tu fateen tiada untuk berurusan dengan aku..nak tak nak aku kena jugak antar baju sebab esok hari formal..ATLAST aku akan bersua muka dengan penggosok baju aku...

TOK..TOK..TOK..bunyi aku ketok pintu hehe..then ada orang buka pintu...PENGGOSOK BAJU aku lah..

*dengan background music lagu beautiful girl
pergh cun gila lah PENGGOSOK BAJU aku nih..aku rasa aku kaku time tuh..CINTA PANDANG PERTAMA kot hehe...ayu macam PUTERI HANG LI PO !!(mcm la aku pernah tengok hang li po)
dia ni lah PUTERI HANG LI PO yang akan membawa watak paling penting dalam post2 aku yang akan datang...start malam tu aku mula text2 dia...masa mula2 aku kena control macho hahah...

sampai sini dulu post ak...nanti aku cerita lagi kisah pengembaraan aku dalam menambat hati PUTERI HANG LI PO nih..

P/S:kan bagus kalau ak betol2 masked rider kabuto

3 comments:

  1. ceit nk habaq ada org dok iron baju ang laa ni??

    ReplyDelete
  2. irda:yes,hang li po
    hehe

    mawar suka berkhayal : haha,tau x pa..hebat x ak??da org tlg ak iron baju

    ReplyDelete